3 December 2011

sitter och kollar på ghostwhisperer i soffan och har det allmänt gött.
var med om en skum grej igår på mc.
de va precis som att det sparkade, tony kände också det.
men jag vet inte.
det är ju tidigt.
sen har jag så förbannat mycket sammandragningar nu får tiden.
det gör ont, men det blir bättre.
spytt en gång bara, och nu är illamåendet borta igen, har inte längre halsbränna.
tredje månaden nu, och det känns väldigt bra.
varje dag är en dag närmare sommaren, och en dag närmare förlossningen.
längtar så oerhört mycket!
orkar snart inte vänta mer!
ska snart börja köpa in saker till bebisen också!
ska på läkarundersköning på onsdag, det kommer så jättebra!
nu ska jag ner och äta lite, ha de så gött!
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla vännen, sammandragningar och sparkar redan?

Ta och väx upp, har du inte fått några böcker på mvc, där du kan följa de olika stadierna i graviditeten.

2011-12-14 @ 21:39:05
Postat av: Anonym

ge faan i oh tracka på angnez annars får ni med mej og göra

2011-12-15 @ 00:21:22
Postat av: agnez

man får sammandragningar, när livmorens töjer ut sig, det kallas sammandragningar.

och jo, man kan känna att det rör sig, känns inte mkt, men som att det fladdrar till. så ja...

om du inte har nåt vettigt att kommentera med, kommentera inte över huvudtaget, för du knäcker inte mig med dina anonyma kommentarer -.-

2011-12-15 @ 23:31:36
Postat av: victoria

agnez dom ska fan inte track på dej för då får dom med mej og gör det ska ja lova dej

2011-12-15 @ 23:57:34
Postat av: agnez

haha never att jag tänker, den tror den vet exakt hur min graviditet är, om den nu inte tror på det kan den ju gå och snacka med min barnmorska :D

2011-12-19 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0