Kära Bloggläsare!

Nu har jag en fundering.
Vissa säger att jag ska uppdatera, och jag vet
jag uppdaterar jättedåligt, men jag skriver när
det finns något att skriva om tex. när jag har varit
på MVC eller ultraljud eller har fått några nya
kläder.
Så nu vänder jag mig till er!
Vad vill just DU läsa om?
skulle bli jätteglad om ni hörde av er om vad ni
vill läsa om på min blogg.
Kommentera en eller fela saker, så skriver jag ett
inlägg om varje förslag, det har ni mitt ord på!
Tack på förhand!
Kram Agnez

Kommentarer
Postat av: L

Kanske lite om din vardag? :p hur det går med magen, om du ändrar någon matvana, om hur ditt liv förändras och sådant :p

2012-01-29 @ 20:28:10
Postat av: agnez

Tack så mycket!

Ska genast göra ett inlägg baserat på det :)

tack för hjälpen, om du tycker att något saknas ändå, så skriv bara!

2012-02-03 @ 09:19:24
Postat av: Anonym

lägg ut bilder på din vackra bebismage och skriv allt som händer därinne. Försök att uppdatera varje gång hon sparkar :D:DD::D:D:D:D:D:D:D:D

2012-02-03 @ 20:58:27
Postat av: Anonym

hihi bebismagebilder kommer när jag hittat usb labeln till kameran :P

hihi sparkar gör hon hela tiden, men det finns inte så mycket att berätta om där inne, mer än att det ligger en liten tjej där och att hon sparkar :)

2012-02-05 @ 19:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0