Längtan♥♥

♥♥Mitt lilla hjärta.
Jag längtar så efter dig.
Att få se dig, ligga där och
sova så sött.
Se de små ryckningarna
när du drömmer om vad
du mött.
Mitt lilla hjärta.
Jag längtar så efter dig.
Att få känna din lilla
kropp i mina armar,
som måste skyddas,
så du inte blir skadad.
Mitt lilla hjärta.
Jag älskar dig så mycket
även om du inte är här.
Men bara tanken på att
du snart är här.
Får din mamma att bli så kär.
Mitt lilla hjärta.
Du är mitt lilla barn,
mitt lilla mirakel.
Din pappa längtar så.
Att få hålla i dig,
och se dig springa
på tå.
Mitt lilla hjärta,
när är du här?
Jag vill så gärna träffa dig
Se vem du är.
Vilken person det är
som jag bär.
Mitt lilla hjärta,
mitt lilla barn,
mitt lilla mirakel.
Du är det bästa jag vet
och jag kommer alltid
att älska dig.
I all evighet. ♥♥





Kommentarer
Postat av: Towa

Vilken otroligt fin dikt Agnez,har du skrivit den stjälv eller har du hittat den någonstans??

2012-02-02 @ 09:55:09
URL: http://www.wrangfalk.se
Postat av: Anonym

jag har skrivit den själv :)

2012-02-07 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0